Plán chudnutia

Základom úspechu je dobrý plán chudnuta. Pokiaľ ho nemáte, tak natrvalo neschudnete. Prezrite si plán, ktorý vám pomôže pripraviť sa na účinné chudnutie.
V prvom rade záleží na tom, koľko chcete schudnúť. Plán na chudnutie je iný pri miernej nadváhe a iný pri veľkej nadváhe. Ďalej je rozdielny pri dobrom metabolizme a pri spomalenom metabolizme. Súčasťou každého plánu musí byť odhodlanosť. Vďaka plánu Vám chudnutie pôjde ľahšie, ale predsa musíte urobiť nejaké zmeny. Tešte sa, ako schudnete! Pôjde Vám to lepšie a už si nebudete musieť klásť otázku - chudnutie ako? Zostavte si svoj vlastný plán. Pozri aj odporúčanie na konci textu.

1. Ako schudnúť? Plán na chudnutie - chcem schudnúť do 5 kíl - dobrý metabolizmus 

Váš plán je jednoduchý. Aspoň 2-3 dni si píšte, čo a kedy ste zjedli. Ak jete pravidelne a chcete schudnúť, tak znížte jednotlivé porcie o 20% kalórií. Napríklad: Na raňajky si dajte o jeden plátok syra alebo šunky menej. Na desiatu si namiesto banánu (sladkosti), dajte pomaranč (menšiu sladkosť). Na obed zjedzte namiesto celej prílohy iba polovicu, ......... .. a takto pokračujte až do večera. Píšte si, čo jete v priebehu chudnutia. Budete vedieť zhodnotiť, či sa Vám podarilo znížiť príjem kalórií. Ak vypijete aspoň 2 litre tekutín denne, potom počas mesiaca -dvoch, tie kilá bez problémov shodíte. A ani sa kvôli chudnutiu nemusíte stresovať.

2. Ako schudnúť?  Plán na chudnutie - chcem schudnúť do 5 kíl - spomalený metabolizmus


Pokiaľ máte spomalený metabolizmus (to zistíte tak, že veľmi málo jete a stále neviete schudnúť), bude Vám chudnutie trvať dlhšie. Písanie, toho čo zjete, platí rovnako ako v časti 1. Prvá časť plánu je jednoduchá. Prvých 10 dní začnite jesť pravidelne. Môže sa stať, že trošku priberiete, ale bez toho sa metabolizmus nezrýchli. Váš denný príjem kalórií stabilizujte na 1500 - 2000 denne. Nezabudnite do stravy zaradiť hlavne bielkoviny a živiny (vitamíny, ... ..). Tiež pite dostatok tekutín. Aspoň dvakrát v týždni sa hýbte (fitness, plávanie, rýchle prechádzky, ......). Telo postupne zrýchli metabolizmus a začnete chudnúť. Nezabúdajte, že ak tie kilá schudnete hladovkou, tak potom ich znova priberiete - začarovaný kruh, ktorý škodí Vášmu zdraviu.


3. Ako schudnúť? Plán na chudnutie - chcem schudnúť viac ako 5 kíl - dobrý metabolizmus

Platí to isté, ako u možnosti 1, s tým rozdielom, že to bude dlhšie trvať. Preto je dôležité raz za 10 dní hodnotiť stravu (podľa zapísaných jedál), tešiť sa s čiastkových výsledkov, poučiť sa z prípadných chýb - udržíte si tým vnútornú motiváciu, ktorá výrazne prispieva k zníženiu hmotnosti. Pridajte pohyb.

4. Chudnutie ako? Plán na chudnutie - chcem schudnúť viac ako 5 kíl - spomalený metabolizmus

Pokiaľ máte väčšiu nadváhu a spomalený metabolizmus, budete to mať ťažšie - ale zvládnuteľné. Postupujte rovnako ako u možnosti 2, ale počítajte s tým, že po naštartovaní metabolizmu budete chudnúť 1-4 kg mesačne. Takže Vašu vysnívanú postavu nebudete mať hneď. Ale je to jediná možnosť ako schudnúť natrvalo bez diét a hladovania.

Odporúčanie: Keďže plán na chudnutie, sa zostavuje aj podľa ďalších kritérií, preštudujte si túto stránku, aby ste si vedeli ešte lepšie upraviť svoj plán.

Ako schudnúť - Chcem schudnúť - Zdravé chudnutie - Ako teda schudnúť - Plán chudnutia

 

 

 

Vytvorte si vlastnú webstránku zadarmo s redakčným systémom WebJET Cloud.

Zobraziť plnú verziu stránky